torstai 22. elokuuta 2013

Pelkkiä kisu-kuvia - Victorian ulkoiluaitaus on valmis!

Heippa!
Eilen mieheni  sai Victorian aitauksen valmiiksi. Illalla vähän harjoiteltiin, että mikäs paikka se tämä on ja tänään oli jo täysi touhu päällä :)

Jos Victoria osaisi puhua, se kertoisi varmaan jotain tällaista:

Minulla on oma aitaus - voi kuinka jännittävää tämä onkaan. Ja täällä aitauksessa minulla on oma koivukin! Minäkin tykkään koivuista, ihan niinkuin keinoemonikin. Hän vaan suosii sitä huonekaluissa, kun minä taasen...


...tykkään leikkiä vaikka piilosta. Kukkuu, täällä puun takana!


Miska teki minulle näin hienon talonkin. Ulko-ovi on tasolla yksi, nyt kurkin 2-kerroksen ikkunasta ja tuolla lappeen alla on vielä salainen taso, jossa voi olla ihan hiljaa ja ihan turvassa, jos siltä tuntuu.


No, täältä tullaan...


...ulos päin tieni käy...


...ja tässä on tämä kiva laskusilta. Eilen minä vähän liukastelin, mutta tänään osasin jo hienosti tulla tätä pitkin alas.




Miau - aitauksessani on eri tasoilla tällaisia istumapaikkoja, että näen mahdollisimman kauas ja joka puolelle. Minä kun olen sellainen tarkistaja, tarkastan ihan kaiken...




Tällaiset kapeat kulkusillat ne vasta mielenkiintoisia ovatkin! Saan esitellä perheelleni, kuinka taitava olen ja nimenomaan ylpeilen tällä hyvällä tasapainollani :)


Ja kylläpä keinoemo oli riemuissaan, kun hyppäsin taloni katolle - "mahtava loikka!" hän kiljui. Ikäänkuin ei olisi ikinä nähnyt kissan hyppäävän. Minusta tuntuu, että perheeni kehuu minua ihan vaan siitäkin, kun vaan olen olemassa...


Talon katolla sitten teilasin yhden leluhiiren.


Vaikka onkin noita kiipeilytasoja ja oma talokin on vallattu, niin tykkään minä täällä myös pallotella...


...ja voittaa vaikkapa tällaisen rikkaruohon! No, ei siitä kauheasti ollut vastusta.


Rakennusaikana Miska pakostakin talloi aitaukseni pohjan maan tasalle, kirjaimellisesti. Mutta minulle on luvattu, että ensi vuonna siihen taas kasvaa kaikenlaista mielenkiitoista ja jos ei kasva, niin laitetaan kasvamaan. Ihanaa, kun noi niin pitää minusta huolta! Minä vähän luulen, että ne on pikkaisen höpsähtäneistä meikäläiseen - mitäs luulette?


Kukkuu! Nähdään taas - miau :)

5 kommenttia:

  1. Suloinen ja suloinen, täällä minä huokailen.......
    Hieno aitaus Vickanilla, kyllä kelpaa

    VastaaPoista
  2. Ei voi noin suloista ollakaan :). Ihana hyvätuulen postaus ja niin kiva tuo Vickanin aitaus, kyllä kelpaa maailmaa sieltä tiirailla ja ötököitä ihmetellä ja saalistella.

    VastaaPoista
  3. Victoria on kyllä niin suloinen. Voi että, mikä kissakuume minulla on. On kyllä ihana aitauskin - kyllä Victorian kelpaa.

    VastaaPoista
  4. Kyllä näkee, että kisu on tärkeä! :) Ihana aitaus. Meilläkin on kotona vanhemmilla kissa aina narussa kiinni, jotta ei vain jää auton alle. Eikä se siitä välitä, kun on pienestä asti ollut narussa.

    VastaaPoista
  5. That kitten means a lot to you. I am happy about it.

    VastaaPoista